Οι φορετές συσκευές θεωρούνται πλέον το επόμενο βήμα για την υποστήριξη ανέπαφων συναλλαγών στην καθημερινότητά μας, όμως ο ρόλος τους δεν εξαντλείται σ’ αυτές, δίνοντας λύσεις και σε πολλά άλλα θέματα.

Οι ανατροπές που έφερε η πανδημία επιταχύνοντας τις εξελίξεις σε πλήθος τομείς, δεν θα μπορούσαν να αφήσουν εκτός παιδιάς τον χώρο της -ψηφιακής, πλέον- οικονομίας. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά δείγματα, είναι η καθολική επικράτηση των ανέπαφων συναλλαγών που κυριαρχούν πλέον στην καθημερινότητά μας, ακόμα και για την πληρωμή μικροποσών.

Σύμφωνα με στοιχεία από το δικό της δίκτυο τερματικών (POS) που δημοσιοποίησε η Cardlink, το 93% των συναλλαγών στην Ελλάδα γίνεται σήμερα ανέπαφα, έναντι 92% πέρυσι, 71% στα τέλη του 2019 και 58% το 2018, με τη χρήση τους να είναι πλέον διαδεδομένη ακόμα και για μικροπληρωμές των λίγων ευρώ.

Το έδαφος είναι γόνιμο, λοιπόν, από πλευράς προϋποθέσεων, για την αξιοποίηση -μετά και πέρα από τις κάρτες- κάποιων “εναλλακτικών” μορφών έγκρισης συναλλαγών με συνδεδεμένες συσκευές, όπως το κινητό, το smartwatch ή κάποια άλλη φορετή (wearable) συσκευή, με στόχο τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Mastercard, σύντομα ένας στους τέσσερις Ευρωπαίους θα αρχίσει να χρησιμοποιεί μια τέτοια συσκευή για τις ανέπαφες πληρωμές του και μάλιστα με απόλυτη ασφάλεια, καθώς έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για εξουδετέρωση της πιθανότητας “διαρροής” στοιχείων.

Γι’ αυτόν τον νέο κόσμο, στον οποίο έχουμε ήδη μπει κι όπου τον ρόλο της “παραδοσιακής” κάρτας καλείται να παίξει ένα βραχιόλι, ένα δακτυλίδι, μια πένα, μια κούπα, ένα ρούχο ή οποιοδήποτε αντικείμενο που εμείς επιλέγουμε, μίλησαν στο Digital Finance φωτίζοντας εξελίξεις και προοπτικές ο καθένας από τη δική του οπτική γωνία, οι εκπρόσωποι πέντε σημαντικών stakeholders.

ΕΤΕ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ I-BANK PAYBAND
Η Εθνική Τράπεζα το διαφημίζει ως «τον πιο σύγχρονο, γρήγορο και εύκολο τρόπο πληρωμών». Πρόκειται για μια προπληρωμένη, επαναφορτιζόμενη κάρτα VISA σε μορφή micro-tag, η οποία ενσωματώνεται σε αδιάβροχο wearable-βραχιόλι και φοριέται στο χέρι του χρήστη.

Επιτρέπει τις αγορές σε επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίες διαθέτουν τερματικό (POS) με υποστήριξη ανέπαφων συναλλαγών με πλήρη ασφάλεια, ακολουθεί την κάρτα (αν δεν είναι ανεξάρτητο) με την οποία είναι συνδεδεμένο (ίδιος αριθμός, ίδιο ΡΙΝ, ίδια διάρκεια), έχει κάποιο ανώτατο όριο που ορίζει ο χρήστης και “φορτώνεται” εύκολα, μέσω της εφαρμογής i-bank Pay.

Παρότι «έχει τα χρονάκια του», συνεχίζει να είναι δημοφιλές, καθώς είναι η μοναδική λύση φορετής συσκευής στην ελληνική αγορά. Όπως δήλωσε στο DF ο Αντώνης Μπαλτζόγλου, επικεφαλής του τομέα Ανάπτυξης Προϊόντων & Στρατηγικής στη Διεύθυνση Καρτών της Εθνικής Τράπεζας, τα paybands αποτελούν σήμερα περίπου το 5% των πωλήσεών της σε νέες, προπληρωμένες κάρτες και η τράπεζα συνεχίζει την προώθησή τους στους πελάτες της, μέσω των καναλιών πώλησής της.

Προσθέτοντας ότι “το μοντέλο είναι το ίδιο, καθώς έχει αποδειχτεί ανθεκτικό και σχεδιαστικά ‘φρέσκο’. Προσφέρουμε στους πελάτες μας ευρεία γκάμα χρωμάτων τα οποία ξεκινάνε από τα “κλασσικά” χρώματα του μπλε και του μαύρου και καταλήγουν στα “μοντέρνα” πράσινο, ροζ, κίτρινο, καλύπτοντας όλες τις προτιμήσεις, ανάλογα με το φύλο και την ομάδα ηλικίας. Δεν υπάρχει στα άμεσα πλάνα μας πλάνο αλλαγής του σχεδίου, χωρίς όμως να μας αφήνει αδιάφορους τυχόν προοπτική επέκτασης της δυνατότητας πληρωμών μέσω άλλων wearables”.

Η πανδημία προκάλεσε, προφανώς, αύξηση στα αιτήματα για απόκτηση κάρτας, αλλά και payband, όπως μας επιβεβαίωσε ο κ. Μπαλτζόγλου, “πέρα από την εποχική αύξηση στην ζήτηση του προϊόντος, την άνοιξη και το καλοκαίρι, λόγω της φύσης του προϊόντος και της ευελιξίας που προσφέρει στον κάτοχό του να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές συναλλαγές, χωρίς να έχει μαζί του το πορτοφόλι του”.

Κι ίσως το πορτοφόλι να μην είναι η μόνη εφαρμογή, καθώς “προϊόντα όπως τα wearables σου δίνουν τη δυνατότητα να εμπλουτίσεις τη χρήση τους, πέρα από ένα μέσο πληρωμής. Υπάρχουν ορισμένα use cases τα οποία εξετάζουμε και δείχνουν ενδιαφέρον για υλοποίηση”. Όσο για το μέλλον… “στόχος μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πληρωμών κι η ακόμα μεγαλύτερη υιοθέτηση τους από τους πελάτες μας.

Έχουμε κάνει τεράστια βήματα ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια, αλλά ως ελληνική αγορά ακόμα υπολειπόμαστε ως προς τους μέσους όρους της Ε.Ε.. Προς την κατεύθυνση αυτή, εμείς ως Εθνική Τράπεζα, θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας πληθώρα προϊόντων, τεχνολογικά καινοτόμων τα οποία θα ‘βάλουν’ τις ηλεκτρονικές πληρωμές στην καθημερινότητα του πελάτη”.

NEOS: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΗΤΑ
Ο Παναγιώτης Μαρκίδης, ο ένας εκ των τριών συνιδρυτών της neos (οι άλλοι δυο είναι ο Βαγγέλης Καραλής και η Μυρτώ Κοντογιάννη) είναι σαφής: “Το μέλλον -που προφανώς θα είναι χωρίς μετρητά, δεν χωρεί αμφιβολία γι’ αυτό- φεύγει και από τις κάρτες! Μπορεί να υπάρχουν ως virtual προϊόντα και ως υποδομή, γιατί εκεί πατάει το όλο σύστημα, αλλά θα δούμε το ‘πλαστικό’ να περιορίζεται αισθητά και να αντικαθίσταται.

Πιθανότερος διάδοχος το κινητό – τα smartwatch δεν ‘τραβάνε’ τόσο, τα βραχιόλια και τα wearables είναι ακόμα αγορά υπό δημιουργία… Μπορεί να φτιάξουμε κούπες που θα πληρώνουν τον καφέ, στιλό (ελβετική εταιρία παρουσίασε πρόσφατα πένες που πληρώνουν!), μπρελόκ, οτιδήποτε…”

Στο οτιδήποτε δεν φτάσαμε ακόμα, όμως, τα κομψά βραχιόλια της neos ήδη κάνουν πληρωμές τα δυο τελευταία χρόνια διεθνώς, αν και όχι ακόμα στη χώρα μας, καθώς “στην Ελλάδα οι τράπεζες προχωρούν τα έργα διασύνδεσης με τις πλατφόρμες tokenization της Visa και της Mastercard, σε μια προσπάθεια να καλύψουν την υστέρηση με τον υπόλοιπο κόσμο, οπότε αναμένουμε την ολοκλήρωσή τους.

Εμείς είμαστε ήδη διασυνδεδεμένοι, μέσω της Fidesmo (ΣΣ. περισσότερα για τη σουηδική πρωτοπόρο στη συνέχεια) σε 11 χώρες (Σουηδία, Φινλανδία, Νορβηγία, Δανία, Βέλγιο, Γερμανία, Ελβετία, Ρωσία, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία) στην Ευρώπη. Πουλάμε το προϊόν μας απευθείας στους καταναλωτές, μέσω του site μας, ζητώντας αρχικά να ελέγξουν αν η κάρτα τους υποστηρίζεται –μιλάμε για πολλές, δεκάδων τραπεζών, όλες Mastercard και Visa.

Η διαδικασία διασύνδεσης με το βραχιόλι είναι απλή, εύκολη και γρήγορη, με ανταλλαγή μηνυμάτων / κωδικών και απολύτως ασφαλή τρόπο! Όλα βασίζονται σε διεθνείς προδιαγραφές και διαδικασίες τις οποίες έχει δημιουργήσει η Fidesmo, με την έγκριση των Vida / Mastercard – εμείς είμαστε πιστοποιημένοι από αυτήν”.

Ο Παναγιώτης Μαρκίδης δικαίως θεωρεί μεγάλη ευκαιρία τη συμμετοχή της εταιρίας του στην αναδυόμενη αγορά που τώρα αρχίζει να δημιουργείται, όσο κι αν είναι δύσκολη η πρόβλεψη για το ‘μεγάλο μπαμ’.

“Σήμερα υπάρχουν περίπου 10 εταιρίες σ’ όλη την Ευρώπη που επίσης δραστηριοποιούνται στην αγορά των passive wearables. Όταν ξεκινήσαμε, πριν από δυο χρόνια, είμασταν οι μόνοι στην Ευρώπη -στην Ελλάδα παραμένουμε, βεβαίως, πρώτοι και μόνοι- αλλά, κάθε μήνα ξεφυτρώνει και μια καινούρια εταιρία, σε Γερμανία, Σουηδία, Ρωσία, Ιταλία κλπ…”

Μετά λόγου γνώσεως, υποστηρίζει ότι στο εγγύς μέλλον, δεν θα υπάρχει ζήτημα για το ποιες κάρτες μπορούν να υποστηριχθούν σε περιβάλλον tokenization και ποιες όχι. Ως τότε θα έχουν διασυνδεθεί τράπεζες και πλατφόρμες – άλλωστε είναι υποχρέωσή τους, στο πλαίσιο του open banking.

Σ’ ένα τέτοιο περιβάλλον, προφανώς δεν θα υπάρχει το ερώτημα ποια κάρτα μπορεί να διασυνδεθεί, πού… “Αν δεν έχουμε κάποια ευχάριστη έκπληξη κι έλθει νωρίτερα, οι κάρτες των ελληνικών τραπεζών θα μπορούν τότε να διασυνδεθούν με τις πλατφόρμες tokenization… Το παιχνίδι θα είναι ανοικτό για όλους, χωρίς να χρειάζονται ειδικές συμφωνίες, το βήμα θα γίνει από μόνο του, με την ενοποίηση των συστημάτων…

Όλες οι κάρτες, όλων των τραπεζών θα μπορούν να διασυνδεθούν με ό,τι θέλει ο καταναλωτής, χωρίς περιορισμούς, με στόχο τη μεγιστοποίηση της θετικής εμπειρίας του. Ίσως εδώ χρειαστούμε λίγο περισσότερο χρόνο, αλλά τελικά αυτό θα γίνει και τον τελευταίο λόγο θα τον έχει ο καταναλωτής!”

Μιλώντας για τη συνεργασία της neos με τη Fidesmo, τον τελευταίο χρόνο, ο Παναγιώτης Μαρκίδης τη χαρακτηρίζει “το παράθυρο στον κόσμο, που θα μας δώσει πρόσβαση σ’ ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς – σήμερα των πληρωμών, αύριο της πρόσβασης, μεθαύριο των μετακινήσεων. Μόνοι μας δεν θα είχαμε τη δυναμική να κάνουμε κάτι τέτοιο, αν δεν ανήκαμε στο οικοσύστημα”.

Τελευταία ερώτηση: πώς βλέπει την επόμενη ημέρα; “Εμείς εμπνεόμαστε πάντα από τα οράματα και τα λεγόμενα της Visa και της Mastercard: στην πρώτη έχουν πει από πολλά χρόνια ότι οποιαδήποτε συσκευή μπορεί να μετατραπεί σε συσκευή πληρωμών (potential way to pay), περιλαμβάνοντας αυτοκίνητα, ΙοΤ συσκευές, παθητικές φορετές συσκευές, ρούχα και τόσα άλλα…

Η δεύτερη, έβγαλε πια τη λέξη Mastercard από το logo της, αφήνοντας μονάχα τους δυο κύκλους, θέλοντας να δείξει ότι το μέλλον στις πληρωμές δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένο με τις κάρτες – υπάρχουν τα κινητά, τα smartwatch, τα wearable, τα ρούχα και Κύριος οίδε τι άλλο. Συμφωνούμε και εμπνεόμαστε!”

GOOGLE PAY – APPLE PAY – FIDESMO PAY…
Όσες φορές χρειαζόταν να δώσει ένα παράδειγμα για τους νέους τρόπους πληρωμών, στη διάρκεια της δικτυακής συζήτησής μας που κράτησε κοντά μια ώρα, o CEO της Fidesmo, Mattias Eld, χρησιμοποιούσε τις ίδιες λέξεις: Google Pay – Apple Pay – Fidesmo Pay…

Με έτος ίδρυσης το 2013, έδρα στη Στοκχόλμη και R&D στη Μαδρίτη, με μόλις 22 “αποκεντρωμένους” εργαζόμενους. αφήνει ήδη έντονο και καινοτόμο αποτύπωμα στον χώρο των ανέπαφων υπηρεσιών με την πλατφόρμα της.

Με δικό της “κλειδί” και σύστημα υψηλής ασφάλειας, στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας της με τη Visa και τη Mastercard, η Fidesmo αναπτύσσει δραστηριότητα σε 11 χώρες, καλλιεργώντας ένα οικοσύστημα το οποίο επεκτείνεται από τις συναλλαγές, ως την ελεγχόμενη πρόσβαση και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Πώς βλέπει την επόμενη ημέρα, τον ρωτάμε. “Θα θέλαμε να επεκταθούμε, να αυξήσουμε τον αριθμό των εφαρμογών που υποστηρίζει το οικοσύστημά μας, αλλά και τον αριθμό των συσκευών που τις υποστηρίζουν.

Κοιτάμε εφαρμογές και υπηρεσίες – θεωρούμε ότι υπάρχουν πολλές που σήμερα δεν είναι πλήρως ενταγμένες στο ανέπαφο οικοσύστημα, ενώ θα έπρεπε. Μιλάμε για έλεγχο πρόσβασης, σε κατοικίες, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις. Θεωρούμε ότι πρέπει να είναι μέρος μιας γενικής λύσης – η ίδια συσκευή πρέπει να υποστηρίζει τόσο συναλλαγές, όσο και πρόσβαση, να είναι το κλειδί για το σπίτι σου ή το δωμάτιό σου, στο ξενοδοχείο!

Το επόμενο μεγάλο θέμα, είναι βεβαίως η υποστήριξη της κινητικότητας: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ηλεκτροκίνητα πατίνια, που είναι της μόδας τελευταία… Αντί για QRCode, χρησιμοποιείς το wearable σου κι έφυγες – ο χώρος της κινητικότητας είναι τεράστιος!

Τέλος, πολύ σημαντικός είναι και ο χώρος της ταυτοποίησης: της ταυτότητας, της άδειας οδήγησης, του διαβατηρίου, αλλά και του επίκαιρου πια, διαβατηρίου ανοσίας, της ‘πράσινης κάρτας’ που προωθεί η ΕΕ.”.

“Ο άλλος παράγων είναι, βέβαια, οι ίδιες οι συσκευές – σήμερα δουλεύουμε κυρίως με παθητικές συσκευές, μπρελόκ, βραχιόλια σε διάφορα σχέδια και μορφές, πένες, ρολόγια κλπ. Έχουμε, επίσης, συνεργασία με τη Samsung – μπορούμε να ενσωματώσουμε στα κινητά της την ασφαλή τεχνολογία μας, αλλά θα θέλαμε να συνεργαστούμε και με άλλους κατασκευαστές κινητών, γιατί όλοι έχουν το ίδιο ζητούμενο: ένας πάροχος θέλει να με ταυτοποιήσει – να επαληθεύσει την ταυτότητά μου όσο γίνεται πιο γρήγορα και αξιόπιστα, ώστε να μου επιτρέψει να μπω σε όσο γίνεται περισσότερες υπηρεσίες. Αυτή την αξία μπορούμε να τους τη δώσουμε εμείς”.

“Πιστεύουμε, επίσης, πως η πιστωτική κάρτα στο μέλλον θα πρέπει να είναι tokenized, καθαρά για λόγους ασφαλείας. Αν γίνει κάτι τέτοιο, ο αριθμός της κάρτας σου δεν πρόκειται ποτέ να διαρρεύσει, ακόμα κι αν χακάρουν τον έμπορο, ή ο χρήστης πέσει θύμα skimming.

Το προτείνουμε στις τράπεζες και συμφωνούν ότι αυτή είναι η σωστή λύση, αλλά δεν έχουμε φτάσει ακόμα εκεί! Αυτό που μας κρατάει πίσω, είναι τα απαρχαιωμένα συστήματα (τόσο σε υποδομές, όσο και σε διαδικασίες) που διατηρούν πολλές τράπεζες και εξαρτούν τη λειτουργία τους από αυτά! Κάποια στιγμή πρέπει να σκεφτούν πώς θα περάσουν στο μέλλον.” Όσο για τη σχέση τους με την Ελλάδα, ο Eld είναι σαφής: πέρα από τα καλά λόγια για τη neos, μέλος του οικοσυστήματός τους, αρνείται να απαντήσει στο ερώτημα για τυχόν επαφές με την Αθήνα.

“Όταν μπουν ελληνικές τράπεζες στο σύστημά μας, θα το μάθετε!” χαμογελάει αινιγματικά, για να προσθέσει αμέσως “Φυσικά και θέλουμε να προσθέσουμε νέες χώρες – δεν λέω κάτι συγκεκριμένο για την Ελλάδα, όμως θα ήταν πολύ καλό για εμάς και για όλους, να βγαίναμε live σε μια από τις μεσογειακές χώρες Δεν είμαστε καν στην Ισπανία, παρότι το R&D Centre μας, με επικεφαλής τον συνιδρυτή μας, βρίσκεται στη Μαδρίτη… Μακάρι!”

MASTERCARD: ΒΕΒΑΙΗ Η ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ WEARABLES
Η Mastercard ηγείται της παγκόσμιας αλλαγής προς τις ανέπαφες συναλλαγές εδώ και χρόνια. Είναι χαρακτηριστικό, πως το ποσοστό των συναλλαγών που πραγματοποιείται ανέπαφα σε φυσικό περιβάλλον πλέον στην Ελλάδα αγγίζει το 93%. Τον τελευταίο χρόνο οι περισσότεροι Έλληνες εκδότες καρτών έδωσαν την ευκαιρία στους πελάτες τους να ψηφιοποιήσουν τις κάρτες τους κι έτσι να είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν συναλλαγές με τις συνδεδεμένες συσκευές τους.

Μπορεί στην Ελλάδα να βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή, αλλά η δυναμική των wearables στην ευρωπαϊκή αγορά είναι ήδη σημαντική. Εκτιμάται πως σύντομα ένας στους τέσσερις θ’ αρχίσει να κάνει τις ανέπαφες συναλλαγές του με wearable συσκευές. Στη Mastercard υποστηρίζουμε την ανάπτυξη λύσεων που διασφαλίζουν για τον καταναλωτή τη δυνατότητα επιλογών, την εύκολη και διαισθητική εμπειρία, την ασφάλεια και την προστασία του. Η κάρτα ως μέσο δεν θα εξαφανιστεί, αλλά πολλές ακόμη μορφές έρχονται να διευρύνουν τις επιλογές του.
Άσπα Παλημέρη, Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα

“Αυτό που μας κρατάει πίσω, είναι τα απαρχαιωμένα συστήματα (τόσο σε υποδομές, όσο και σε διαδικασίες) που διατηρούν πολλές τράπεζες και εξαρτούν τη λειτουργία τους από αυτά.”
Mattias Eid, CEO, Fidesmo

“Το μέλλον -που προφανώς θα είναι χωρίς μετρητά – φεύγει και από τις κάρτες! Θα δούμε το ‘πλαστικό’ να περιορίζεται αισθητά και να αντικαθίσταται.”
Παναγιώτης Μαρκίδης, Founder, Neos

VISA: ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΜΕ ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
Συνδεόμαστε πλέον με τρόπους που δεν θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε στο παρελθόν. Η πανδημία επιτάχυνε τις αλλαγές στην καθημερινότητά μας κι αυτό είναι εμφανές στις πληρωμές και το εμπόριο, με σαφή μετάβαση από τις συναλλαγές με μετρητά στις ψηφιακές πληρωμές.

Οι ανέπαφες συναλλαγές επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που πληρώνουμε κι αυτό απεικονίζεται στο γεγονός ότι πάνω από το 80% των συναλλαγών με Visa στην Ευρώπη γίνεται πλέον ανέπαφα. Οι ψηφιακές πληρωμές επίσης εξελίσσονται. Στην αρχή ήρθαν στην ζωή μας τα κινητά τηλέφωνα και στη συνέχεια τα wearables (GarminPay, Fitbit Pay, Swatch κ.λπ.) βελτίωσαν περαιτέρω την ψηφιακή εμπειρία. Τώρα το Internet of Things αναδιαμορφώνει το εμπόριο με καινοτόμες λύσεις πληρωμών, για κάθε είδους συναλλαγή, από οποιαδήποτε συσκευή.

Μπορούμε να κάνουμε αγορές ενώ βρισκόμαστε στο αυτοκίνητό, μέσω app ή στο κατάστημα. Σε αυτές τις άνευ προηγουμένου εποχές, η Visa υποστηρίζει τις πληρωμές με τη βοήθεια του IoT που διευκολύνει την καθημερινότητα μας, διασφαλίζοντας ότι μπορούμε να πραγματοποιήσουμε με ασφάλεια ανέπαφες πληρωμές με φορητές συσκευές, είτε για να αγοράσουμε σνακ στο δρόμο χρησιμοποιώντας ένα smartwatch, είτε για να προμηθευτούμε τρόφιμα χωρίς να φύγουμε από το σπίτι.

Στη Visa δεσμευόμαστε να παρέχουμε νέους τρόπους πληρωμής με τη τεχνολογία να βρίσκεται πλέον στην καθημερινή μας ζωή, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια των ανέπαφων συναλλαγών. Η τεχνολογία Visa Token Service, είναι θεμελιώδης για ασφαλείς ψηφιακές συναλλαγές, καθώς αφαιρεί ευαίσθητα στοιχεία του λογαριασμού πληρωμής και συνδέει με ασφάλεια λογαριασμούς της Visa με φορητές συσκευές.
Ανδριάνα Παππά, Επικεφαλής της Visa στην Ελλάδα