Τα Impact Bite Awards αποτελούν τα κορυφαία βραβεία τεχνολογικής καινοτομίας, υποστηρίζοντας τις προσπάθειες του ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρήσεων. Για τον χρηματοοικονομικό τομέα, τα βραβεία αποκτούν ακόμα πιο μεγάλο νόημα, αφού πρόκειται για έναν από τους πιο νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας.
Σε μια όμορφη τελετή, η επιχειρηματικότητα και η ψηφιακή καινοτομία είχαν την τιμητική τους, με επιχειρήσεις από όλο το φάσμα της οικονομικής ανάπτυξης να πρωταγωνιστούν σε λύσεις και προϊόντα που βελτιώνουν και εκσυγχρονίζουν το προφίλ της Ελλάδας.
Τα Impact Bite Awards 2021 επιχείρησαν και κατάφεραν να αναδείξουν τις πιο forward-thinking εταιρείες, των οποίων οι καινοτόμες δράσεις έφεραν το μέλλον στην πόρτα μας.
Ειδικά στο finance η καινοτομία είναι πλέον όχι μόνο το ζητούμενο αλλά και επιβεβλημένη ανάγκη, καθώς καλείται να ανταγωνιστεί και να επιβιώσει σε μια διεθνή αρένα, όπου η αυτοματοποίηση και η ευκολία των υπηρεσιών βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Είτε με συνεργασίες με εξωτερικούς παρόχους, είτε με in-house λύσεις, οι οργανισμοί στην Ελλάδα φαίνεται ότι κάνουν μεγάλα βήματα προόδου προκειμένου να προσφέρουν ανταγωνιστικές λύσεις για τους πελάτες τους, με καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα.
Σας παρουσιάζουμε μερικούς από τους πρωταγωνιστές των Impact Bite Awards που έκαναν τη διαφορά στον χρηματοοικονομικό τομέα και που αναδείχθηκαν νικητές της καινοτομίας στην Ελλάδα.
Βραβείο: Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών – ERGO
ERGO forMe, η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τους πελάτες της ERGO
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της ERGO Ασφαλιστικής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της με επίκεντρο τον πελάτη και με στόχο να προσφέρουμε μια νέα εμπειρία φροντίδας και εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, δημιουργήσαμε την εφαρμογή ERGO forMe. Πρόκειται για μία εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους μας να διαχειρίζονται τη σχέση τους με την εταιρεία με τρόπο απλό, άμεσο και γρήγορο, οποιαδήποτε στιγμή, όπου και να βρίσκονται.
Με το ERGO forMe, οι πελάτες μας έχουν 24ωρη άμεση και ασφαλή πρόσβαση στο ασφαλιστικό τους χαρτοφυλάκιο και όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες της ERGO, μέσα από ένα σύγχρονο και παράλληλα φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον από οποιαδήποτε συσκευή.
Το εύχρηστο και φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον αποτελεί ένα από τα εξέχοντα χαρακτηριστικά της εφαρμογής, που έχει συγκεντρώσει υψηλές βαθμολογίες και θετικά σχόλια τόσο στο App Store όσο και στο Google Play Store, κερδίζοντας το ενδιαφέρον και την εμπιστοσύνη των χρηστών, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς.
Η διπλή διάκρισή μας στην ενότητα “Digital Transformation”, όπου ξεχωρίσαμε με δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών” και “Καινοτομία & Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μέσω ICT” αποτελεί για εμάς αναγνώριση των βέλτιστων πρακτικών της εταιρείας μας και αποδεικνύει την προσήλωσή μας στην ποιότητα και την καινοτομία εστιάζοντας στον πελάτη προκειμένου να ανταποκρινόμαστε άμεσα κι αποτελεσματικά στις ανάγκες του.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι για την υλοποίηση του ERGO forMe συνεργάστηκε αποτελεσματικά μία ομάδα συναδέλφων με εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία από διαφορετικούς τομείς μαζί με τους κατάλληλους συνεργάτες μας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία. Η εφαρμογή θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες λειτουργικότητες, καθώς και νέες υπηρεσίες, ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή ψηφιακή εμπειρία.
Στην ERGO, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία και τις ψηφιακές λύσεις με στόχο να ενισχύουμε την αξία για τους πελάτες μας. Έχοντας δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, η δημιουργία αξίας αποτελεί απαραίτητο στοιχείο της επιτυχημένης πορείας της εταιρείας.
Βραβείο: Real Time Contextual Campaign Manager for Alpha Bank – INTRASOFT
Η INTRASOFT International απέσπασε το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Big Data των BITE Awards 2021, για το έργο “Real Time Contextual Campaign Manager”, που υλοποιήθηκε για λογαριασμό της Alpha Bank. Η εφαρμογή κατάφερε να συνδυάσει την δύναμη των τεχνολογιών Big Data μαζί με την αξία που προσφέρουν τα Business Rules Systems, γνωστά και ως Expert based Systems. Η Alpha Bank μας εμπιστεύτηκε για τη συγκεκριμένη υλοποίηση, βασιζόμενη στην εκτεταμένη εμπειρία μας σε έργα Πληροφορικής που αφορούν τη διαχείριση Big Data.
Στόχος ήταν η δημιουργία ενός συστήματος που βασίζεται στην real-time ανάλυση των πελατειακών συναλλαγών και μπορεί να συνδυάζει πολύπλοκους εμπειρικούς κανόνες απόφασης, με στόχο την προσωποποίηση ενεργειών προώθησης. Το αποτέλεσμα ήταν ένα πρωτοποριακό εργαλείο με δυνατότητα δυναμικής αποστολής προσωποποιημένων και στοχευμένων μηνυμάτων στους πελάτες, την στιγμή που πραγματοποιείται η σχετιζόμενη συναλλαγή. Τα μηνύματα αφορούν καμπάνιες και στοχεύουν στην αύξηση αξίας του πελάτη για την τράπεζα.
Προκειμένου να συνδυαστεί η δυνατότητα αποτύπωσης πολύπλοκων κανόνων σε ένα εύχρηστο γραφικό περιβάλλον με τα συστήματα επεξεργασίας μεγάλου όγκου δεδομένων πραγματικού χρόνου, αποφασίστηκε η δημιουργία ένας Real Time Contextual Campaign Manager προσαρμοσμένου στις ανάγκες της τράπεζας, όπου θα συνδύαζε τεχνολογίες Complex Event Processing με τεχνολογίες Big Data. Για την υλοποίηση χρησιμοποιήθηκαν οι πλατφόρμες Cloudera CDH και JBoss Drools, οι βιβλιοθήκες του Drools και τεχνολογίες όπως Kafka, Spark, Redis & Java.
Οι κανόνες δημιουργούνται ευέλικτα και διατηρούν πλήρες ιστορικό για κάθε πελάτη, ενώ οι καμπάνιες αποστέλλονται σε ελάχιστο χρόνο. Η αρχιτεκτονική του συστήματος επεκτείνεται γραμμικά (linear scalability) ως processing capacity, με σκοπό να καλυφθεί κάθε μελλοντική ανάγκη αύξησης του όγκου πληροφορίας υπό επεξεργασία.
Η δραστηριότητα της INTRASOFT στο κομμάτι των Big Data δεν σταματά εκεί και θα επανέλθουμε στα BITE Awards 2022 με έργα αντίστοιχης βαρύτητας και καινοτομίας.
Gold βραβείο: Διαχείριση επιχειρησιακών ζητημάτων κατά την πανδημική κρίση – EUROBANK
Η Eurobank έχοντας αναγνωρίσει εδώ και καιρό την ανάγκη να επενδύσει σε ένα σταθερό Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρηματικής Συνέχειας (BCMS) απέδειξε κατά τη διάρκεια της πανδημίας τη δυνατότητα να αντιμετωπίζει, γρήγορα και αποτελεσματικά, ενδεχόμενα προβλήματα και δυνητικούς κινδύνους, εστιάζοντας σε:
- Προστασία του προσωπικού από την πανδημία με τη λήψη, άμεσα, όλων των προβλεπόμενων υγειονομικών μέτρων σύμφωνα με τις οδηγίες των Αρχών
- Ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στην παροχή υπηρεσιών και στην αλυσίδα εφοδιασμού
- Μείωση οικονομικών επιπτώσεων
- Βελτιστοποίηση υποδομών πληροφορικής
Στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων που λήφθηκαν με τα διαδοχικά λοκντάουν, εξασφαλίστηκε άμεσα η δυνατότητα τηλεργασίας για περίπου 80% του συνολικού εργατικού δυναμικού. Δηλαδή, περίπου 7.500 απομακρυσμένοι χρήστες κατέστη δυνατό να εργαστούν άμεσα εξ’ αποστάσεως εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της Τράπεζας και καθιστώντας τη Eurobank μία από τις λίγες εταιρείες στην Ελλάδα που πέτυχε τόσο σύντομα, τέτοιο ποσοστό τηλεργασίας κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης.
Για να υποστηριχθεί η μετάβαση του προσωπικού σε λειτουργία απομακρυσμένης εργασίας έγιναν οι παρακάτω ενέργειες:
- Πλήρης εξοπλισμός (υπολογιστές / φορητοί υπολογιστές, ακουστικά, κάμερες κ.λπ.) διανεμήθηκε στο προσωπικό μέσα σε 5 ημέρες
- Τα εργαλεία συνεργασίας χρησιμοποιήθηκαν με επιτυχία (π.χ. MS Teams, Cisco Webex κ.λπ.), διασφαλίζοντας την πλήρη λειτουργικότητα της Τράπεζας από την πρώτη ημέρα, ακόμη και σε συνθήκες καραντίνας.
- Γρήγορες συνεδρίες εκμάθησης έγιναν διαθέσιμες μέσω της πλατφόρμας ανθρώπινου δυναμικού της Τράπεζας για τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, τη συνεργασία και την επικοινωνία με συναδέλφους για την αύξηση της αποδοτικότητας των απομακρυσμένων εργαζομένων και την ελαχιστοποίηση της καμπύλης μάθησης
- SMS αποστέλλονταν στο προσωπικό σε καθημερινή βάση, ως υπενθύμιση της ανάγκης να τηρηθούν όλα τα υγειονομικά μέτρα προστασίας έναντι της Covid εντός και εκτός της Τράπεζας.
- Δημιουργήθηκε και κυκλοφόρησε γρήγορα μια ενιαία πηγή πληροφοριών, διαθέσιμη στο Desktops & Mobiles, η οποία περιείχε όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για να είναι διευκολύνονται οι εργαζόμενοι που δουλεύουν εξ’ αποστάσεως (π.χ. Συχνές Ερωτήσεις, σημειώσεις HR, Εγχειρίδια χρήστη εργαλείων συνεργασίας, Λίστα επαφών για τεχνική υποστήριξη κ.λπ. .).
- Δημιουργήθηκε γραμμή βοήθειας τεχνικής υποστήριξης, με περισσότερους από 40 ειδικούς πληροφορικής, για ζητήματα συνδεσιμότητας και υιοθέτησης εργαλείων σε εκτεταμένη χρονική περίοδο (18 ώρες καθημερινά, συμπεριλαμβανομένων βαρδιών τα Σαββατοκύριακα).
Η κρίση της πανδημίας ήταν μια πρωτοφανής δοκιμασία σε όλα τα επίπεδα. Από την διαχείριση της όμως προκύπτουν σημαντικά συμπεράσματα ως προς την διαθεσιμότητα και αξιοποίηση – όπου αυτό είναι δυνατό και επιθυμητό – και Έξυπνων Πρακτικών Εργασίας, που αποτελούν πια μια σύγχρονη, διεθνή, τάση με αρκετούς υποστηρικτές ειδικά στους, ηλικιακά, νεότερους εργαζομένους.
Βραβείο: “Καινοτομία & Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μέσω ICT” – ERGO
ERGO forMe – Τα πάντα για την ασφάλισή σου πάντα μαζί σου!
Στην ERGO Ασφαλιστική, συνεχίζουμε να αξιοποιούμε τις δυνατότητες που προσφέρει η υψηλή τεχνολογία με στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή ψηφιακή εμπειρία. Γι’ αυτό, δημιουργήσαμε την εφαρμογή ERGO forMe, με όραμα να προσφέρει την καλύτερη ψηφιακή εμπειρία της ασφαλιστικής αγοράς για τον πελάτη μας.
Με το ERGO forMe, οι πελάτες μας έχουν 24ωρη άμεση και ασφαλή πρόσβαση στο ασφαλιστικό τους χαρτοφυλάκιο και όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες της ERGO, μέσα από ένα σύγχρονο και παράλληλα φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον από οποιαδήποτε συσκευή.
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εφαρμογής είναι ότι συγκεντρώνει όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει η ERGO και προσθέτει συνεχώς νέες, συμβάλλοντας έτσι ώστε να γίνεται πιο επωφελής η σχέση του ασφαλισμένου με την εταιρεία. Επίσης, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να καλέσει οδική βοήθεια απευθείας μέσω της εφαρμογής και με τη χρήση geolocation να στείλει την ακριβή τοποθεσία του με ελάχιστα κλικ χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο. Επιπλέον λαμβάνει συνεχή ενημέρωση σχετικά με την πορεία του γερανού και τον πραγματικό χρόνο αναμονής που απαιτείται.
Η διπλή διάκρισή μας στην ενότητα “Digital Transformation”, όπου ξεχωρίσαμε με δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών” και “Καινοτομία & Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μέσω ICT” αποτελεί για εμάς ηθική αναγνώριση της προσπάθειας των συναδέλφων μας αλλά και της προσήλωσής μας στην ποιότητα και την καινοτομία.
Το ERGO forMe αποτελεί μόνο ένα μέρος των πρωτοβουλιών μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας μας και έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας να θέτουμε τον πελάτη μας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας με στόχο να του προσφέρουμε εξαιρετική εμπειρία φροντίδας και εξυπηρέτησης.
Gold βραβείο: Mobile – ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Στο πλαίσιο της πλήρους ψηφιακής εξυπηρέτησης του πελάτη, η Εθνική Τράπεζα είναι ένας οργανισμός που δίνει μεγάλη προσοχή στο σχεδιασμό της εφαρμογής του mobile banking, στη βελτίωση των UX journeys και προσπαθεί πάντα να εκπαιδεύει τους πελάτες με στοχευμένες καμπάνιες επικοινωνίας, εκπαιδευτικά βίντεο και καθοδήγηση των πελατών μέσω των ψηφιακών δικτύων. Είναι η μόνη τράπεζα που προσφέρει ένα ολοκληρωμένο offering μέσω του mobile banking ακολουθώντας μία mobile-first στρατηγική, όπου ο πελάτης μπορεί να κάνει τα πάντα από το κινητό του, χωρίς υπολογιστή και φυσικά χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα. Για παράδειγμα, η Εθνική προσέφερε πρώτη στο ελληνικό κοινό το digital onboarding νέου πελάτη, με στόχο να προσεγγίσει τους νέους χρήστες να ξεκινήσουν τη σχέση τους με την Εθνική απευθείας από το κινητό τους. Η εφαρμογή NBG Mobile Banking, έχει μετεξελιχθεί από ένα κανάλι πληροφόρησης και πραγματοποίησης συναλλαγών, σε έναν προσωπικό βοηθό που επιτρέπει στο χρήστη να διαχειρίζεται εύκολα τα έξοδά του και να κάνει γρήγορα τις συναλλαγές του, να αποκτά νέα προϊόντα τη στιγμή που τα χρειάζεται καθώς και πολλά value added services που προσφέρουμε συνεχώς στο mobile με στόχο την αύξηση του engagement των πελατών με την εφαρμογή μας.
Η Εθνική είναι η μόνη τράπεζα που προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να αποκτήσουν ρευστότητα τη στιγμή που την έχουν ανάγκη, με ένα μικρο-δάνειο με άμεση έγκριση και πίστωση του ποσού στο λογαριασμό του πελάτη. Πρόκειται για μία πλήρως ψηφιακή διαδικασία που αποτελείται από αίτηση, έγκριση και εκταμίευση ποσού. Επιπλέον, η Εθνική παρέχει στους πελάτης της πλήρη διαχείριση των καρτών του από το mobile banking, όπως δήλωση απώλειας/κλοπής, πάγωμα/ξεπάγωμα (ακόμα και για συκεκριμένους τύπους συναλλαγών), αλλαγή & ξεμπλοκάρισμα PIN, διαχείριση ορίων αγορών κ.ά.
Βραβείο: “Integrator of the Year” – INTRASOFT
Η παρουσία της INTRASOFT International στα BITE Awards 2021 κρίνεται άκρως επιτυχημένη: 3 Χρυσά βραβεία, 3 Ασημένια και 1 Χάλκινο για 7 Τεχνολογικά έργα μεγάλης εμβέλειας, σε Ελλάδα και Ευρώπη. Επιπρόσθετα, καταφέραμε να αποσπάσουμε και το βραβείο “Integrator of the Year”, για τη συνολική μας παρουσία σε έργα ψηφιακού μετασχηματισμού μέσα στο 2020.
Η διάκριση αυτή αποτελεί επιβράβευση και αναγνώριση της ηγετικής μας θέσης στον κόσμο της τρέχουσας ψηφιακής επανάστασης, τα τελευταία χρόνια. Μεγάλα και πολύπλοκα έργου ψηφιακού μετασχηματισμού, για λογαριασμό μεγάλων πελατών του Ιδιωτικού και Δημοσίου τομέα ανά τον κόσμο, φέρουν την υπογραφή της INTRASOFT. Τα projects αυτά αποτελούν σημαντικές επιτυχίες για την ομάδα της INTRASOFT και χαρακτηρίζονται έργα-«οχήματα» για την επόμενη μέρα της ψηφιακής εποχής, θέτοντας τον πήχη της καινοτομίας ακόμη υψηλότερα. Σημαντικό ρόλο παίζει η χρήση επαναστατικών τεχνολογιών, όπως το Blockchain και τα Big Data στα οποία η εταιρεία επενδύει σε μεγάλο βαθμό, το Cloudification, τα Advanced Analytics, Artificial Intelligence και το Machine Learning.
Το βραβείο “Integrator of the Year” έρχεται σαν απόρροια της εξαιρετικής δουλειάς των ανθρώπων της INTRASOFT (#IntrasoftPeople). Η ευρεία εμπειρία τους, η υψηλού επιπέδου προσήλωσή τους στα deliverables, η διαρκής τους διάθεση για γνώση και ατομική εξέλιξη, σε συνδυασμό με την Agile μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε σε ολοένα και περισσότερα projects, αποτελούν τρανή απόδειξη της εταιρικής μας κουλτούρας, των οργανωτικών δομών και προτύπων της εταιρίας, αλλά και εχέγγυο για μελλοντικές διακρίσεις.
Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την κριτική επιτροπή για τη βαθμολόγηση των υποψηφιοτήτων μας, ειδικά σε μια χρονιά όπου κατατέθηκε ένας πολύ μεγάλος αριθμός από αξιόλογα, καινοτόμα έργα Πληροφορικής.
Platinum Βραβείο – Nvisionist
«H διάκριση της nvisionist και του nvbird – Bird Detection & Monitoring System με το Platinum βραβείο στην κατηγορία “κορυφαία βραβεία της χρονιάς” είναι μία ακόμη επιβεβαίωση του υψηλού τεχνολογικού επιπέδου και της καινοτομίας που έχει δημιουργηθεί από μία Ελληνική εταιρία. Είναι επιβράβευση για μια ομάδα που κάτω από δύσκολες συνθήκες πίστεψε, προσπάθησε και δημιούργησε και ιδιαίτερα σημαντική επιβράβευση της προσπάθειάς μας να παράγουμε προστιθέμενη αξία για την αιολική και πράσινη ενέργεια.
Το nvbird είναι μία παγκοσμίως πρωτοποριακή, μοναδική λύση, υψηλής τεχνολογίας και τεχνογνωσίας, η οποία εφαρμόζεται σε αιολικά πάρκα για την παρακολούθηση πτηνών και ενσωματώνει υπερσύγχρονο εξοπλισμό, λογισμικό Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Μάθησης.
H πλατφόρμα nvbird στηρίζεται σε εξιδικευμένους αλγόριθμους, βάσει των οποίων το σύστημα εντοπίζει και αναγνωρίζει με εξαιρετική ακρίβεια, καθώς συνεχώς «εκπαιδεύεται» και βελτιώνεται, πτηνά που πετούν επικίνδυνα κοντά στις ανεμογεννήτριες, αναλύει την πορεία τους, ενεργοποιεί ηχεία με ειδικούς ήχους ώστε να τα απομακρύνει από τις ανεμογεννήτριες και σε περίπτωση που δεν αλλάξουν πορεία σταματάει την ανεμογεννήτρια ώσπου να απομακρυνθούν με ασφάλεια. Με αυτόν τον τρόπο παράγουμε υπεραξία για την αιολική ενέργεια, μειώνοντας τις εσφαλμένες ακινητοποιήσεις των ανεμογεννητριών και την φθορά τους, αυξάνουμε στο μέγιστο την παραγωγικότητα τους, ενώ ταυτόχρονα προστατεύουμε τα σπάνια πτηνά από την πρόσκρουση τους στις ανεμογεννήτριες.
Το nvbird®️ ήδη ξεχωρίζει διεθνώς για την καινοτομία του και πρόσφατα διακρίθηκε ως η δεύτερη αρτιότερη καινοτόμα τεχνολογική λύση στο Technology Workshop 2021 της Wind Europe.
Οι παραπάνω βραβεύσεις αποτελούν ιδιαίτερη τιμή και αναγνώριση τόσο για την ομάδα της nvisionist, αλλά και για όλους τους έλληνες επιστήμονες και μηχανικούς, για όλα τα Ελληνικά μυαλά που προσπαθούν, καινοτομούν και πρωταγωνιστούν σε παγκόσμια κλίμακα. Αντανακλούν αδιαμφισβήτητα την τεχνογνωσία και του υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει η χώρα μας στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας».
Το τιμητικό βραβείο της χρονιάς απονεμήθηκε από τον εκδότη Μιχάλη Μπούσια στον Υπουργό Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη, για την πολύτιμη συμβολή του στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας. Παραλαμβάνοντας το βραβείο, ο Υπουργός δήλωσε ότι το παραλαμβάνει ως επικεφαλής μιας ομάδας, που έχει καταφέρει μεγάλα αποτελέσματα σε ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα. «Έχουμε επιτύχει να βάλουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης, αλλά αυτή είναι μόνο η αρχή» τόνισε ο υπουργός, και συνέχισε «έχουμε μια εκθετική αλλαγή: από τα 8,8 εκ. ψηφιακές συναλλαγές το πρώτο εξάμηνο του 2018 έχουμε φτάσει τα 150 εκ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021. Θα δείτε όλο και περισσότερες υπηρεσίες να λειτουργούν φέτος μέσα από το gov.gr».